onsdag 5 september 2007

Kapybarans utmaning antagen

Här kommer 8 saker om mig...
1. Tycker att relationer till de man tycker om är det viktigaste här i livet.
2. Har tränat boxning och klättring med min man.
3. Har spelat teater för prinsessan Viktoria. Första och enda framträdandet för publik och jag var 10 år...
4. Målar tavlor ibland. Gärna stora tavlor med mycket färg.
5. Älskar att resa, men har hakat upp mig på Italien (älskar Italien och har varit där MÅNGA gånger vid det här laget). Har därför aldrig varit varken i Sydamerika, Afrika, eller Australien.
6. Har tagit förarbevis för båt denna sommar.
7. Älskar att plocka svamp, bada bastu och bada naken. Gärna vid samma tillfälle.
8. Tycker inte om att köra fort någonsinn och mår illa av allt på Gröna Lund.

Så... Och jag utmanar..... *trumvirvel*.... Vet inte.... Alla jag läser har redan blivit utmanade.... *hmpf*

Inga kommentarer: