måndag 17 september 2007

I morgon gäller det

Tack massor för all snäll peppning! Nu gäller att vara storstark.

Jag och maken har precis gjort vårt bästa för att förtränga nervositeten med några Heroes-avsnitt. Det gick ganska bra. Nu har jag ångest och ont igen. Sträckningen är kvar och jag mår lite illa av nervositet. Sova kommer uppenbarligen gå hur bra som helst.

Men det kommer att gå bra. Det måste gå bra. Det ska gå bra. Imorgon straxt efter nio kommer de att helt smärtfritt ta ut massor med fantastiska ägg och om nio månader kommer vi att sitta här med en liten alldeles egen bebis och förundras över att under faktiskt händer även oss.

Ska tänka på dig Tingeling innan jag dåsar in och hålla alla tummar för att det kommer att gå fantastiskt bra även för dig/er!

Goooooo äggs! Vårturvårturvårturvårturvårturvårturvårturvårturvårturvårturvårturvårtur.

1 kommentar:

Anna-Bell sa...

IIIIIIIIIIiiiiiiiiii! Är du ruvare nu? Hoppas så att det gick bra med äggplocket, att ni fick några i frysen och att guldägget ska bli en liten bebbe!
Du har mina tummar!
Anna-Bell