måndag 22 oktober 2007

Måndag igen

Nu känns det bättre. Det bruna försvann i lördags och sen dess har jag kunnat vara lugnare. Hade en fantastiskt mysig helg med mycket bokläsning (Annika Lantz 9 1/2 månad - sjuk rolig kan rekomenderas), musiklyssnande, god mat och umgänge med nära vänner. Det är så skönt att vara sig själv igen och orka träffa folk. Vilja träffa folk.

Illamåendet håller mig i ett stramt grepp på förmiddagarna och delar av eftermiddagarna och jag är mycket tröttare än vanligt, men annars mår jag fantastiskt bra. Min man är lite lika nöjd - han anklagas konstant för att lukta konstigt. Stackarn kommer att bli helt manisk med hygienen innan det här är klart... Det är härligt att tänka på allt som händer i magen just nu. Att bönan växer så att det knakar. Mycket spännande.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan tänka mig att allt känns väldigt abstrakt just nu. Men glöm inte att njuta av den här tiden. Det är du värd. Nästa gång är det min tur. KRAM.

Tingeling sa...

Härligt att det känns bättre!

Njut av illamåendet och tröttheten! (inte så lätt..)
Kram till er och bönan.

Barnets mamma sa...

Annika Lanz är min favorit! Tänker också läsa boken om jag blir gravid =)