onsdag 10 oktober 2007

Gravidsymptom

Känner mig som en vandrande symptomkatalog. Antagligen är hälften hyppo-betonat (jag kan vara lite av en hypokondriker ibland) men i alla fall. Förutom tidigare redovisade symptom så har jag idag varit spänd och uppblåst om magen, jag klarar inte av stekos och är inte hungrig. Så spännande alltihop.

Idag gick jag in i vecka 6. Embryot är 7 mm stort - att det ändå kan medföra sådan påverkan på min kropp och mitt psyke är otroligt. Kroppen är verkligen fantastisk.

Om en vecka är det dags för VUL. Mår lite extra illa vid tanken. Mycket nervöst. Räknar dagarna och vill bara att det ska vara om en vecka och att allt ska ha gått bra.

2 kommentarer:

Kapybaran sa...

en vecka till vul.......gud, så spännande! undrar hur många de är därinne.

dagens tips: OM du skulle börja må apdåligt, så prova seaband (åksjukeband på apoteket) och, om de inte hjälper, be att få lergigan comp utskrivet.

Åsa sa...

Njut av syndromen - det tänker jag göra! Jag fick också ett plus!! KRAM!!