fredag 11 april 2008

Rent och fint

Igår kom vår städfirma och städade. Extremt välbehövligt och såå skönt att vi kan unna oss den lyxen. Jag är ju nöjd om jag kommer upp ur soffan på egen hand, så at städa är inget alternativ och det är väldigt trevligt att vi kan umgås när min man är hemma istället för att han ska behöva lägga massa timmar på städning då. Nu luktar hela lägenheten rent och jag bara njuter. Ska vagga iväg och köpa ett stort fång fina tulpaner också. Helglyx!

I morse vaknade jag 08.00 och gick upp för att äta frukost. Var mycket nöjd med att vara pigg så tidigt på morgonen. 09.00 insåg jag att jag var trött igen och sov en förmiddagslur fram till 10.30... Mitt liv är verkligen inte hektiskt just nu. Nu tänkte jag hålla mig vaken till i kväll i alla fall. Får se om det lyckas. Lite pyssel på balkongen och gravidyoga står på schemat, därefter fix med bror inför mammas 60-årsfest och sedan god middag med maken.

Inga kommentarer: