onsdag 23 januari 2008

v.21 (eller 20+0)

Igår gick jag in i vecka 21. Jag köpte maggördeln i helgen och den kan verkligen rekommenderas för alla som har ryggproblem eller framtung mage. Har betydligt mindre ont på slutet av dagen nu. Däremot verkar jag ha fått svullna ben. Har aldrig haft det förut så fenomenet känns obekant. Gissar att det inte är så mycket att göra förutom att vila benen högt.

Jag har faktiskt blivit lite dum i huvudet av denna graviditet. Det sägs ju att man kan bli det och det stämmer definitivt på mig. Jag glömmer saker jag annars inte skulle glömma och är allmänt förvirrad. Igår trodde jag att jag kunde ha en arbetsdag hemma och slog mig ner framför datorn i mjukisbyxor med en stor kopp te. När jag kollade mina mail insåg jag att jag hade en förhandling på eftermiddagen som jag helt hade förträngt. Hur förvirrat som helst. Bara att snabbt svida om och åka in till jobbet. Surt!

För övrigt var vi på Operan med mamma i måndags och såg Orphée. Den kan verkligen rekommenderas. Sjukt bra koreografi bl.a.

Inga kommentarer: