tisdag 22 januari 2008

Mirakel

Mirakel händer ibland och när de gör det är det så stort och fint att världen stannar för en liten stund. Bloggvännen Mariachi som har kämpat i 6 år och gjort många ivf-försök, vars sorg jag inte ens har kunnat föreställa mig lite grann, har plussat. I en vanlig cykel, utan några hormoner. Hennes kropp bestämde sig helt plötsligt för att hennes väntan skulle vara över. Så stort, så magiskt. Jag saknar ord och får tårar i ögonen bara jag tänker på det. Så stort.

2 kommentarer:

Kapybaran sa...

Hurra!!!

Anonym sa...

Tack gumman. Jag blir så rörd av det du skriver. Det här känns så stort och jag känner mig så tacksam. Det känns som ett litet mirakel :-)

kram!

PS! Vet du att man måste ha ett google/bloggerkonto för att kommentera i din blogg? Visst kan man ställa in så att fler än bloggerpersoner kan kommentera?