söndag 30 mars 2008

Vad roligt att få träffa er!

Det var fantastiskt spännande att få träffa er igår på bloggträffen! Det enda som var surt var att jag bara kunde vara med på lunchen och således missade de som var på middagen. Dessutom var det surt att jag hann prata så kort med de jag hann prata med och att jag inte hann prata med alla. För många spännande människor och för lite tid. Väldigt speciellt var det för mig att träffa er. Vi har delat så mycket av varandras innersta tankar och vet så lite om varandras liv i övrigt. Vad börjar man prata om, hur pratar man? Det kändes i alla fall bra att få ett ansikte till dessa tankar och inte alls så konstigt att inte länge vara helt anonym för er som jag var rädd för att det skulle vara. Härligt! Hoppas att middagen blev lika bra och ett särskilt tack till er som tog tag i och fixade allt praktiskt!

1 kommentar:

Tudorienne sa...

Middagen blev fin. Tack själv för att du kom! Synd att vi inte hann prata mer, det blir kanske en annan gång.