fredag 2 januari 2009

GOTT NYTT ÅR!

2008 var året då lilla J och lilla S kom till oss. Inget kan slå det. Inget kommer ens i närheten. 2008 var ett fantastiskt år. Inget år kan någonsinn bli bättre. Det var året då vi äntligen fick bli föräldrar. Jag känner spänd förväntan inför 2009. Inför allt som kommer att hinna hända med dem. Att få höra dem säga mamma för första gången. Att få se deras första steg.

Jag tänker lite extra på flera av er. Önskar att Anna-Bell, Lilla J, Uniflora och Mariachi ska få bli gravida, att Kapybaran ska finna lycka och vardagslugn i Skåneland, att Maja-Gräddnos ska få finna familjelyckan igen med sin Pelle, att Kattmamman och Kattpappan ska hitta tillbaka till varandra och att Tingeling ska komma till ett lugn med sina adoptionsplaner.

Det ska bli spännande att få följa er, mina nya tvillingmammavänner Fradi och Lillawi och alla er andra 2009. Jag önskar er alla ett fantastiskt nytt år!

5 kommentarer:

Frida sa...

Gott nytt år till dig också! Ska bli kul att fortsätta följa dig och dina guldklimpar!

lillawi sa...

Gott nytt år till dig med Ribbolita! Ser fram emot att följa din blogg och tvillingarna under 2009 också...

Kapybaran sa...

sötsnuta! tack till tusen -och detsamma till er!
Om inte förr, så tycker jag att lilla S & lilla J ska ta med sina föräldrar och komma och busa med Piffen & Puffen och resten av oss i nya huset i sommar!
KRAM!

Ribbolita sa...

Vilken trevlig inbjudan! Det är jag säker på att S & J väldigt gärna gör!

Lilla J sa...

Tack för omtanken!

Gott nytt år till dig också!