tisdag 19 februari 2008

v. 25 (24+0)

Blir tröttare och tröttare. Är himla täppt i näsan hela tiden och det gör att jag har svårt att somna, vaknar 1-2 ggr per natt för att kissa och sen måste jag jobba med att somna om igen. Suck. Det bidrar inte till att jag känner mig piggare. Annars mår jag väldigt bra. Mycket skönt. De sparkar massor, vilket är mysigt. Att känna att de finns där hela tiden.

Jag läste en tvillingbok igår och blev lite stressad. Vi har inte köpt någonting än så länge och jag insåg att vi kanske borde börja med det. Även om det bär emot. Helst skulle jag vänta med allt tills de är här. Men man vet ju inte när de kommer, så det är lika bra att inse att det inte är någon bra idé. Ska åka på första rundan till IKEA i helgen och kolla med vänner vad vi kan ärva.

1 kommentar:

Frida sa...

Ang nästäppan: jag körde med nässpray, hela sista tiden. Visst, man ska bara använda den i 10 dagar, men varken jag eller barnen har tagit skada. Och nästäppan försvann av sig självt så fort tjejerna var ute. Så ta nässpray och få sova, det är mitt tips!

Ang. handling: det är inte såå mycket man behöver. Typ en vagn. Blöjor får man från BB. Lite kläder är ju najs. Ikeas spjälsängar är bra.

Lycka till!