fredag 15 februari 2008

Det blev en kväll med mycket kärlek

Det är så underbart att få tid att vara tillsammans. Tid att prata, tid att lyssna, tid att kramas, tid att kela, tid att känna varandras doft, tid att ligga i varandras armar och bara vara. Vi fick tid till allt det igår och det var underbart ljuvligt.

Överraskningsövernattningen var på Stallmästargården och maken blev glad som ett barn på julafton när han förstod vart vi skulle och vad vi skulle göra. Han älskar att bo på hotell, således en mycket tacksam överraskning. Vi åt god mat, badade lyxigt bad och somnade sött bland fluffiga täcken, för att sedan vakna till en härlig hotellfrukost innan det var dags att åka till jobbet igen. Härligt! Jag känner mig som en ny människa, så full av energi som jag för närvarande är kapabel att vara.

3 kommentarer:

Åsa sa...

Det låter underbart! Kram

Anonym sa...

Vilket underbart förhållande ni verkar ha!
Önskar lite mer av den där romantiken hos oss..

Anonym sa...

Hamnade här då jag googlade om att jag har smärta i vänster sida...hihi...vet inte vad du skrivit om det men mitt har iaf ingenting med grav att göra. Den sidan höll ni iaf på med IVF så därför blev jag nyfiken o var tvungen att kika in i "dagsläget" och vad HÄRLIGT!!!! Gravida!!! GRATTIS!

Stort Lycka till!

//"Jama"