tisdag 27 november 2007

Vecka 13 (12+0) är här!

Fantastiskt. Givetvis inte helt lugn i alla fall utan jobbar mot nya delmålet vecka 18, men i alla fall. Det är ett fantastiskt steg i rätt riktning och alla normala människor hade varit ganska lugna nu.

Jag har i alla fall insett att det inte går att hålla hemligt längre. Så nu har mamma fått klartecken att berätta för mostrarna och vi tänker berätta för de vänner som inte vet ännu. Pratade med min chef nu på morgonen och vår HR-ansvariga. Båda tog det mycket bra, vilket var väldigt skönt. Berättade även att det är tvillingar, kom fram till att det känns ok att göra det.

En bra start på dagen om än mycket overklig.

3 kommentarer:

Tingeling sa...

Så underbart! Jag kan bara föreställa mig hur fint det måste kännas att få berätta åt människor om graviditeten. Och kunna njuta lite mer. Många kramar!

Kapybaran sa...

v13 -tjoohoo!
åh, så härligt. skönt att beskeden togs emot väl.

Frida sa...

Hej, hittade just hit via Kapybaran. Grattis till graviditeten, och till tvillingarna! Jag har själv två tvillingflickor, 6 månader. Det är fullt ös vill jag lova, men ack så underbart. Kram och lycka till!