torsdag 15 november 2007

v 11 (10+2) - Födelsedagstankar

Idag fyller jag 31 år.

Det känns speciellt, eftersom jag påminns om hur lyckligt lottade vi numera är. Hur fantastiskt det är att jag fått bli gravid. Att vi kan fira min födelsedag idag utan sorg och tankar kring att det är ytterligare en födelsedag som passerar i tvåsamhet utan flersamhet i sikte. Att vi slipper alla sådana tankar och istället bara kan glädjas och tänka framåt.

Det är stort och fint och fantastiskt.

Det verkar dessutom som jag kanske får klara mig igenom denna dag utan att födelsedagskräkas. Även det något att glädjas över... Och i morse hade min fantastiska man gömt paket runt om i lägenheten. Han är på konferens och kunde inte gratta själv. Paketen var fyllda med pyjamasbyxor och trosor som även passar stor mage. Mycket omtänksamt och gulligt.

Vilken fantastisk födelsedag.

5 kommentarer:

Tingeling sa...

Jättegrattis på födelsedagen! Och vilken födelsedag sen!

Underbart, fint och fantastiskt, precis som du skriver.

Önskar dig en härlig dag med mycket kramar och tårta! :)

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Grattis på födelsedagen!

Kapybaran sa...

åh, men stort stort grattis i efterskott!!!
hoppas resten av dagen var lika bra.
hurra*4!!!

Anna-Bell sa...

Hip hipp HURRA! (I efterskott)

Åsa sa...

Jättestort grattis i efterskott!