torsdag 3 juli 2008

Återbesök SÖS

Återbesöket på SÖS gick bra. Allt såg bra ut och det var två välmående barn enligt den snälla läkaren. Härligt!

Vägen till SÖS var dock lätt hysterisk. Busstrejken gjorde att vi fick gå större delen av vägen dit och när vi dessutom vid tolv insåg att det var ett och inte två som vi skulle vara där fick vi promenera vårt snabbaste hela vägen dit. Trots detta kom vi tio minuter för sent med andan i halsen och värkande ben. Snacka om att jag har blivit bättre som klarade en sådan strappats. Att inte träna på tio månader gör inte direkt underverk för benmusklerna (för att inte tala om rumpan av någon anledning, den är alldeles slapp...). Jag brukar inte vara supervältränad, men långa promenader är min grej. Jag kan alltid promenera. Under graviditeten kunde jag inte det till mitt stora förtret. Det är så härligt att jag kan göra det igen.

1 kommentar:

lillawi sa...

Du har för bövelen burit två barn i nästan 40 veckor, jag imponeras av att du redan promenerar i så rask takt!

Skönt att återbesöket gick bra!

lillawi