torsdag 6 december 2007

v. 14 (13+2) - Helt ljuvligt

och alldeles, alldeles underbart.

Där var de båda två, våra småttingar, och sparkande med benen och visade rumpan och viftade med armarna. Så fantastiskt! Är så glad, så glad att jag ringde och vi fick komma. Allt känns så mycket bättre nu. Verkligare. Det känns som om vi faktiskt kan lita på detta nu. Nästan. Lite oro finns ju kvar och kommer finnas där till efter förlossningen, men det känns så mycket bättre. De är verkligen hur bra som helst på UltraGyn. Lugna, förstående, förtroendeingivande. Det är verkligen skönt.

Träffade en blivande tvillingmamma i v. 35 i väntrummet. Överöste henne med frågor. Stackarn. Hon insåg inte vad hon gav sig in i när hon tackade för min komplimang avseende hennes fina stickade klänning...

Vilken dag! Är fortfarande alldeles sprudlande glad.

3 kommentarer:

Åsa sa...

Vad härligt Ribbolita! Bra att du ringde - man måste få tillåta oron att bara vara, men det finns ju ett bra "botemedel" för den värsta sorten i alla fall. Stoooor kram!

Kapybaran sa...

Iiiih...ryser när jag läser.
SÅ ljuvligt att få se dem.
Bra att du ringde!

Frida sa...

Så härligt att du fick se de små pyrena! Håller tummarna för att allt går fortsatt bra. Och överös gärna mig med tvillingfrågor! Jag lovar att svara så gott jag kan!