fredag 14 november 2008

Halleluja

I natt sov lilla S på egen hand fram till kvart över fem. Lilla J har välartat nog valt att sova hela natten i flera nätter redan, men lilla S har insisterat på att väcka sin mor var 45:e minut från kvart över 12 och framåt. Nu var det fars tur att ta nattpasset och givetvis sov lilla S som aldrig förr... Orättvist är bara förnamnet. Särskilt som jag numera är så sömnstörd att jag inte kunde somna utan låg vaken i en och en halv timme innan jag till slut somnade, för att sedan vakna vid två eftersom något kändes helt fel. Vilket givetvis var att lilla S inte var en terrorist utan sov sött i sin säng. Hmm. Det är bara att hålla alla tummar för att detta håller i sig. Om inte annat även i natt så att jag kan få vara något som liknar pigg när vi ska fira min 32:a födelsedag i morgon.

1 kommentar:

Anna-Bell sa...

Grattis i efterskott!